שיפוץ מקלחת עלות נמוכה

תוכן עניינים

השאירו פרטים עכשיו וניצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

מחירון שיפוץ חדר אמבטיה

מחירון שיפוץ קומפלט למקלחת

חדר אמבטיה ושירותים מחירון

חלק קטן מהעבודות שלנו

המאמר נכתב ע"י "ארבל" החברה המובילה לשיפוץ חדר אמבטיהמקלחונים | אמבטיות | חדרי רחצה מכל הסוגים 

ארבל - שיפוץ חדר אמבטיה, שירותים, אמבטיות, מקלחונים, חדרי רחצה ועוד

שיפוץ המקלחון יכול להיות משימה יקרה ומרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו לגרום למקלחת שלכם להיראות כמו חדשה מבלי לשבור את הכיס. מאמר זה יספק טיפים על שיפוץ מקלחון בעלות נמוכה והחומרים שתצטרכו כדי לבצע את העבודה.

הערכת השטח

לפני שתתחיל בשיפוץ, העריך את השטח כדי לקבוע מה צריך לעשות ואת החומרים שתצטרך. ודא שהאזור נקי מעובש או טחב ובדוק אם יש נזילות שעלולות לגרום לנזק. בדוק את קווי הדיס כדי לוודא שהם אינם סדוקים או מתפוררים. כדאי גם לבדוק את האריחים כדי לוודא שהם תקינים ומוצמדים היטב לקיר. אם אתה מוצא בעיות חמורות, ייתכן שתצטרך להתייעץ עם איש מקצוע. לאחר הערכת השטח, תוכל להתחיל לאסוף את החומרים שתצטרך. הצעד הראשון בכל שיפוץ מקלחת בעלות נמוכה הוא לנקות את האזור ולהסיר כל לכלוך, לכלוך או טחב. השתמשו בחומר ניקוי טוב למקלחת ובמברשת רכה כדי לקרצף את המשטחים ולנקות אותם כמה שיותר. לאחר שהאזור נקי, אתה יכול להתחיל לתקן את כל האריחים או הדיס הפגומים. אם הדיס סדוק או מתפורר, ניתן להחליף אותו בדיס חדש. אם האריחים רופפים, ניתן להדביק אותם מחדש על הקיר בעזרת דבק. לאחר השלמת התיקונים, תוכל להתחיל לעדכן את המתקנים והאביזרים. התקנת ראש מקלחת, ברז ומתלים למגבות חדשים יכולה לעשות הבדל עצום במראה המקלחון. אם אתה רוצה לעשות את המייל הנוסף, אתה יכול אפילו להוסיף וילון מקלחת ותוחם חדש למראה רענן ומעודכן. לבסוף, אם אתם מחפשים עדכון דרמטי יותר, תוכלו לנסות לרצף מחדש את כל המקלחת. עם כמה אריחים חדשים וקצת לדיס, אתה יכול לשנות לחלוטין את מראה המקלחון ולגרום לו להיראות כמו חדש. שיפוץ מקלחת בעלות נמוכה לא חייב להיות יקר או קשה. עם החומרים הנכונים, קצת עבודה קשה וקצת יצירתיות, אתה יכול לגרום למקלחת שלך להיראות טוב מתמיד.

איסוף חומרים

לפני תחילת כל פרויקט שיפוץ, חשוב להחזיק את כל החומרים הדרושים בהישג יד. עבור שיפוץ מקלחת בעלות נמוכה, תזדקק לבסיס מקלחת, קירות מקלחת, איטום, דייס, אריחים ודבק. אם אתה מחליף אמבטיה, תצטרך גם אמבטיה וערכת ניקוז. אם הקירות במצב טוב, אתה יכול לבחור פשוט לצבוע אותם במקום להחליף אותם. אמנם ייתכן שלא יהיה צורך לרכוש את כל החומרים הללו בבת אחת, אך חשוב לוודא שיש לך את כל מה שאתה צריך לפני שתתחיל. לאחר מכן, שקול את הגימורים שבהם תשתמש. אם אתם מחליפים אביזרים, תצטרכו לבחור ברזים, מקלחונים ואביזרים שיתאימו לתקציב שלכם. אם אתה מרצף, תצטרך לרכוש אריחים, דייס ודבק. אם אתה מצייר, תצטרך לבחור צבע, מברשות ורולרים שיבצעו את העבודה. שקול את הצבעים והטקסטורות שאתה רוצה, וודא שיש לך את החומרים הדרושים להשלמת הפרויקט. לבסוף, שקול את כל הכלים או הציוד הנוספים שתצטרך. זה כולל סולם, מקדחה, מסור מצנפת, נייר זכוכית, פלס, כף, וחותך אריחים. הקפד להחזיק את הפריטים האלה בהישג יד, כמו גם כל אספקה נוספת הדרושה לעבודה הספציפית. אם יש לכם את כל החומרים הדרושים לכם לפני שתתחילו, העבודה תעבור מהר וחלקה יותר. על ידי ביצוע שלבים פשוטים אלה, אתה יכול לוודא ששיפוץ המקלחת בעלות נמוכה שלך יצליח. עם החומרים והכלים הנכונים בהישג יד, תוכלו לגרום למקלחת שלכם להיראות כמו חדשה מבלי לבזבז הון תועפות.

נקה והכין

לפני שמתחילים בכל פרויקט שיפוץ, חשוב לנקות ולהכין את החלל. התחל בהסרת כל האריחים והדייס הקיימים. השתמש בשפכטל ופטיש כדי לשחרר את כל הדיס העיקש ולאחר מכן השתמש במקדחה חשמלית עם מעטה להסרת הדיס כדי לסיים את העבודה. לאחר שהסרתם את כל האריחים והדייס הישנים, השתמשו במכונת שטיפה בלחץ כדי לנקות היטב את הקירות. זה יעזור להסיר כל שאריות פסולת, לכלוך ולכלוך. לאחר שהקירות יבשים, השתמש בספוג ובחומר ניקוי עדין כדי לנגב אותם ולהסיר את הלכלוך והלכלוך שנותרו. לאחר מכן, השתמש בפלס ובעפרון כדי לוודא שהקירות אחידים. אם אתה מוצא נקודות לא אחידות, השתמש במגבת כדי למלא אותם בטיט. אם אתה מתכנן להתקין אריחים חדשים, השתמש במסור אריחים כדי לחתוך את האריחים לגודל. חשוב לדייק בחיתוך האריחים, לכן הקפידו למדוד פעמיים ולחתוך פעם אחת. לאחר שחתכתם את האריחים, השתמשו בכף מחורץ כדי לפזר שכבה דקה של דבק על הקירות ולאחר מכן הנח את האריחים. השתמש בצוף גומי כדי ללחוץ את האריחים לתוך הדבק ולאחר מכן השתמש בספוג לח כדי לנגב כל עודף דבק. לבסוף, השתמש בצוף לדיס כדי לפזר את הדיס על האריחים. הקפידו להיכנס לכל הסדקים והחריצים. לאחר שהדייס התייבש, השתמש בספוג לח כדי לנגב עודפים. וואלה! זה עתה סיימתם שיפוץ מקלחת בעלות נמוכה.

החל גימור חדש

אחת הדרכים החסכוניות ביותר להעניק למקלחת שלך מתיחת פנים היא ליישם גימור חדש. ישנן אפשרויות רבות זמינות, מאריחי קרמיקה ועד ויניל ועד אבן ועוד. יישום גימור חדש יכול להיעשות בקלות, וזה יחסית זול. סוגי החומרים שתבחרו יהיו תלויים בתקציב שלכם ובמראה שאתם מנסים להשיג. למראה מודרני יותר, אתה יכול ללכת עם גימור אריחי קרמיקה, בעוד שגימור ויניל עשוי להיות זול יותר. אם אתם מחפשים מראה טבעי יותר, אבן יכולה להיות בחירה מצוינת. בכל מקרה, תזדקק לאספקה הנכונה, כגון דבק, דיס ומגבת, כדי לבצע את העבודה. לאחר שבחרתם את החומר, חשוב למדוד, לחתוך ולהניח אותו כראוי כדי להבטיח שהגימור ייראה נהדר. עם קצת סבלנות והציוד הנכון, אתה יכול להשתמש בגימור חדש כדי להעניק למקלחת שלך מראה רענן ומודרני מבלי לשבור את הכיס.

תסיים

לאחר שסיימת את השיפוץ, אתה מוכן לסיים. התחילו בניקוי יסודי של המקלחת ובמריחת חומר איטום על האריח והדייס. זה יעזור לשמור על הגימור החדש נראה נהדר במשך שנים רבות. אם למקלחון הייתה דלת זכוכית, כדאי להצטייד גם בחומר איטום חדש. לבסוף, הוסף כמה אביזרים כגון ראש מקלחת חדש, מתלה מגבות ומראה כדי להשלים את המראה. כעת, לאחר שסיימתם בהצלחה את שיפוץ המקלחון שלכם, תוכלו ליהנות מהמראה והתחושה החדשים של המקלחון שלכם בכל פעם שתשתמשו בו. עם קצת מאמץ ושומן מרפקים, אתה יכול בקלות ליצור מראה ותחושה חדשים מבלי לשבור את הכיס. זכור כי ביצוע שדרוגים פשוטים כגון החלפת מתקנים מיושנים או החלפת אריחים יכולים לעשות הבדל גדול במראה ובתחושה הכלליים של המקלחון שלך. לבסוף, הקפידו לתחזק את המקלחון על ידי ניקוי קבוע ומריחת חומר איטום כדי לשמור על מראה חדש.

שיפוץ מקלחון בעלות נמוכה אפשרי עם מעט זמן, מאמץ, והחומרים הנכונים. עם הגישה הנכונה, אתה יכול לגרום למקלחת שלך להיראות כמו חדשה מבלי לשבור את הכיס.

שירותים נוספים לשיפוץ אמבטיות
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?
+ 0
לקוחות מרוצים
+ 0
פרויקטים בשנה האחרונה
+ 0
שנות ותק

אז למה בעצם כדאי לכם לעבוד איתנו?

100% אחוזי הצלחה ללקוחות שלנו
שירות יעיל, אישי, אנושי, מקצועי ומהיר ביותר
מאות לקוחות מרוצים
תיק עבודות עשיר עם מאוד פרוייקטים
עבודה עם חומרי הגלם האירותיים ביותר
עמידה בלו"ז קפדני
מחירים אטרקטיביים מבלי לאבד מהאיכות

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש חברת שיפוץ חדר אמבטיה וחדרי רחצה בזול?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן